Napísali o nás

Recenzia filmu: Kto sa smeje naposledy...

Jedným z vrcholov tohtoročnej prehliadky súčasného talianskeho filmu Cinevitaj bude film režiséra Maria Martoneho KTO SA SMEJE NAPOSLEDY. Snímka mala premiéru v hlavnej súťaži na vlaňajšom Medzinárodnom filmovom festivale v Benátkach. Hlavnú úlohu slávneho komediálneho herca Eduarda Scarpettu, ktorý bol miláčikom neapolského publika v období Belle Époque na začiatku 20.  storočia, v ňom stvárnil jeho súčasný „nasledovník“ - držiteľ Európskej filmovej ceny za najlepší herecký výkon vo filmoch Gomora, Božský a Veľká nádhera, onedlho 63-ročný Toni Servillo.
Recenzia filmu Juraja Kovalčíka pre Rádio Devín . Číta Tomáš Bartoněk.

Pia 17. Jún 2022
Podobné články
06 Mar. 2020 Ozveny Cinevitaj – to je Botticelli, Raffaello, Leonardo a Caravaggio Diváci filmovej prehliadky festivalu Dolce Vitaj prejavili v júni nečakaný záujem o kolekciu dokumentárnych filmov o veľkých talianskych umelcoch, a tak sa Taliansky kultúrny inštitút a Kino Lumière spojili, aby mohli ponúknuť Ozveny CINEVITAJ. V mesiaci august patria všetky štyri pondelkové večery
06 Mar. 2020 Festival Dolce Vitaj má za sebou jeden z najúspešnejších ročníkov Festival Dolce Vitaj má za sebou jeden z najúspešnejších ročníkov v dvanásťročnej histórii. Z Talianska pricestovalo až 25 umelcov z rôznych oblastí umenia a kultúry, návštevnosť podujatí prekročila očakávania organizátorov. Najviac u divákov zarezonovala filmová prehliadka Cinevitaj s podtitulom „V